feestje!! - Reisverslag uit Mumias, Kenia van Mascha Friderichs - WaarBenJij.nu feestje!! - Reisverslag uit Mumias, Kenia van Mascha Friderichs - WaarBenJij.nu

feestje!!

Door: Mascha

Blijf op de hoogte en volg Mascha

15 Juni 2005 | Kenia, Mumias

Hoihoi!

Helaas doet mijn hotmail het op dit moment even niet (dat krijg je als je midden in de rimboe in Afrika zit...) dus ik doe het maar even zo. 6 juli kom ik weer terug in Nederland dus dat lijkt me een goede reden om een feestje te geven! Nou zit ik nog een beetje te twijfelen over wanneer. Zaterdag 16 juli beginnen de 4-daagsefeesten en die willen we natuurlijk niet missen, dus het feestje wordt in ieder geval daarvoor, maar ik weet niet of jullie die week daarvoor al vakantie hebben? Ik moet zelf in ieder geval een keertje naar school, maar weet nog niet op welke dag. Mijn voorstel voor het feestje is woensdag 13, donderdag 14, of vrijdag 15 juli. Laat maar even weten wat jullie het beste uitkomt, dan kan ik dan beslissen welke dag het wordt. Het feest is natuurlijk in Nijmegen, kunnen jullie meteen mijn nieuwe kamer bewonderen :)

Tot snel!!

xxx Mascha

  • 15 Juni 2005 - 14:20

    Roos:

    Een feestje, leuk!!! :)
    Vrijdag de 15e kan ik niet, dan heb ik een bruiloft van een collega. Ik heb wel vakantie die week. Ik zou het liefste de woensdag willen! Ik weet niet wat voor soort feestje je in gedachten had trouwens, maar als het laat wordt, kan ik dan blijven logeren?
    x Roos

  • 15 Juni 2005 - 15:14

    Sandrino:

    Feestjes op donderdagen zijn voor mij natuurlijk het handigste, maar ik kan me voorstellen dat voor andere (werkende) mensen vrijdagen beter uitkomen. Woensdag kan ook, maar dat drinkt niet zo lekker midden in de week. Anyway. dus liefst donderdag anders woensdag en anders vrijdag. snap je?
    groet

    Sandrino

  • 15 Juni 2005 - 15:36

    Maria:

    Ha Mascha,
    Het zit er dus weer bijna op! Geniet nog lekker van Afrika en ik ga Annelies eens bellen om wat af te spreken, waar dan ook. Misschien wel op Tholen, in Nijmegen of in Hongarije.
    Tot ziens en liefs,
    Maria

  • 15 Juni 2005 - 15:48

    Nadine:

    hoi Mascha, leuk dan uurt het niet meer lang en we hebben jullie weer terug in het inmiddels ook warme Nederland. verheug me al daarop. jullie hebben dan zeker een heleboel te vertellen. tot ziens en heel lieve groetjes Nadine

  • 15 Juni 2005 - 17:05

    Corina:

    Hai Massie, Wat mij betreft liefst op woensdag en ev op donderdag, vrijdag kan ik niet. Tot gauw. Liefs Corina

  • 16 Juni 2005 - 11:37

    Feestje:

    prima idee. Ik ben nog tot 15 juli in Kranenburg.de rest van het week werk ik wel, maar ik plan dan gewoon enkele uren vrij de volgende dag.
    groeten tina

  • 16 Juni 2005 - 12:31

    Veerle:

    Hee Masch, bedankt voor je mooie kaart! Las dat je hotmail het ff niet doet, dus vandaar hier een berichtje. Ik kan helaas niet op je welkom-thuis party zijn, dan ben ik in Costa Rica! Ga daar drie weken talencursus doen en twee weken beetje reizen:) Lang verhaal, maar ga dus niet meer naar Australie.. Maar we bellen wel als ik terug ben he! Liefs, je nichtje

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Kenia, Mumias

Mascha
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 51
Totaal aantal bezoekers 12531

Voorgaande reizen:

06 Februari 2013 - 06 Februari 2016

PhD in Australie

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: