Weer een berichtje vanuit Mumias - Reisverslag uit Mumias, Kenia van Mascha Friderichs - WaarBenJij.nu Weer een berichtje vanuit Mumias - Reisverslag uit Mumias, Kenia van Mascha Friderichs - WaarBenJij.nu

Weer een berichtje vanuit Mumias

Door: Mascha

Blijf op de hoogte en volg Mascha

13 Mei 2005 | Kenia, Mumias

Hey allemaal!

Hoe is het ermee? Hebben jullie ondertussen al een beetje fatsoenlijk weer in Nederland? Hier schijnt het zonnetje weer lekker hoor :) En het is weekend, beter kan het niet toch? Dit weekend gaan Lea en ik naar Kakamega Forest, een tropisch regenwoud hier in de buurt. Lekker wandelen en aapjes kijken!
Met de stage gaat het allemaal goed, het gaat alleen veel te snel! We moeten nog aardig wat doen en hebben nog maar 5 weken. Tot nu toe hebben we bijna de hele tijd in het ziekenhuis gezeten, maar we moeten ook aan ons afstudeerproject en competenties werken. Bijvoorbeeld een analyse van de organisatiestructuur maken, een voorlichtingsbijeenkomst geven over fysiotherapie en iets implementeren. Dus deze week zijn we alleen de ochtenden in het ziekenhuis geweest en hebben we 's middags achter de computer gezeten. We zijn hard aan het werk!! In het begin lijkt 11 weken best lang, maar het is echt zo voorbij.
Het bevalt me ook nog super goed hier, alleen de rijst komt zo ondertussen wel m'n neus uit. Gelukkig hebben ze ugali, ook erg lekker, maar niet heus :) Ach afgezien van dat het eten ERG SAAI is, is het best te eten en hou ik het wel vol. Eigenlijk miste ik in het begin de Nederlandse dingen (niet alleen het eten, maar ook andere dingen zoals tv kijken en gewoon alle luxe) meer dan nu, maar misschien komt dat omdat het vooruitzicht dat ik het moet missen nu korter is. En we hebben vorige week in Kisumu mooi een stuk Gouda kaas weten te kopen!
Volgend weekend willen we weer naar Uganda gaan, naar de Sipi Falls (watervallen) deze keer. Schijnt erg mooi te zijn daar dus ik ben benieuwd.
Prettig weekend en veel groetjes!

Liefs, Mascha

  • 13 Mei 2005 - 17:29

    Corina:

    Hoi Mascha, Jij ook fijn weekend. En veel succes natuurlijk met je afstudeeropdracht. Vertel je volgende week hoe de Sipi Falls waren? Groetjes Corina

  • 16 Mei 2005 - 10:39

    Roos:

    Hoii! Als je terug bent wil ik best een saai potje hollands voor je koken hoor ;). Ik heb mijn survival overleefd trouwens, was erg leuk en was idd met mijn werk. x Roos

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Kenia, Mumias

Mascha
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 70
Totaal aantal bezoekers 12535

Voorgaande reizen:

06 Februari 2013 - 06 Februari 2016

PhD in Australie

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: