Weer een beetje beter... - Reisverslag uit Mumias, Kenia van Mascha Friderichs - WaarBenJij.nu Weer een beetje beter... - Reisverslag uit Mumias, Kenia van Mascha Friderichs - WaarBenJij.nu

Weer een beetje beter...

Door: Mascha

Blijf op de hoogte en volg Mascha

24 Mei 2005 | Kenia, Mumias

Hoihoi!

Alles goed met jullie? Nou met mij gaat het ook eindelijk iets beter. Van het weekend heb ik me nog behoorlijk ziek gevoeld, de terugreis vanuit Uganda was echt vreselijk. Uren in volgepropte matatu's en ik had constant het idee dat ik over moest geven. Wat gelukkig niet gebeurd is, maar dat scheelde niet veel. Ook had ik enorme buikpijn, echt heel vervelend. Ik wou eigenlijk zondagavond al naar het ziekenhuis gaan, maar voelde me zo beroerd dat ik toen we eenmaal thuis waren m'n bed niet meer uit ben gekomen. Dus gisterochtend ben ik wel meteen naar het ziekenhuis gegaan. Ik had in ieder geval geen malaria meer, en verder leek alles goed, bloeddruk enzo, ook geen koorts. Vandaag weer eventjes langs het lab geweest (die gaan me ook kennen ondertussen), alles was goed. Dus hopelijk kan ik morgen gewoon weer aan het werk! Echt niet leuk hoor, om anderhalve week thuis te zitten... Zeker hier, je wil toch zoveel mogelijk zien en meemaken en zo lang zitten we hier nou ook weer niet meer.
Ik ben ondertussen ook druk bezig met het regelen van een nieuwe kamer, ik hou jullie op de hoogte!

Liefs, Mascha

  • 24 Mei 2005 - 07:33

    Corina:

    Hoi Mascha, Zo te horen gaat het nog niet echt goed met je, balen zeg om daar ziek te worden. Hoort dat ook bij het avontuur? Beterschap iig. Corina

  • 24 Mei 2005 - 07:40

    Marleen:

    Oh ik heb gewoon toevallig je site ontdekt. Wat een verhalen zeg, wow! Ik ga d'r eens een keertje lekker voor zitten om alle verhaaltjes te lezen, want nu is het weer school school school.. pff, Veel succes!! Groetjes, Marleen

  • 24 Mei 2005 - 08:01

    Sandrino:

    Fijn dat je alweer een beetje beter bent. Kun je nu weer flink met de stageafronding aan de slag.succes
    Over die kamer. Ben je vanuit Kenia al bezig met het regelen van een kamer? Kun je wel niet eens gaan kijken naar wat ze je bieden. Je wilt nog steeds naar Galgeveldt? Als je iets meer weet, kan ik of iemand van ons wel eens gaan kijken naar waar je terecht gaat komen. Als je dat wilt natuurlijk.
    Veel plezier nog in 'The Craddle of Human Civilisation'
    groet Sandrino

  • 24 Mei 2005 - 08:44

    Bernard:

    Ha meissie,
    fijn dat het al wat beter gaat en dat in ieder geval de malaria weg is. En inderdaad, als je daar bent moet je zoveel mogelijk zien en doen dus veel beterschap, een stevige hug en tot horens,
    Bernard.

  • 24 Mei 2005 - 12:13

    Roos:

    Hoi!
    Damnnn dat is balen zeg! Pech hoor. Heb je verder wel een leuk weekend gehad ook al was je ziek? Gelukkig gaat het beter, snel de schade inhalen van de afgelopen anderhalve week!!
    Dat van die kamer vroeg ik me trouwens ook al af (zie Sandrino).
    x Roos

  • 25 Mei 2005 - 15:09

    Wilma:

    Ha die Mascha,
    Slim hoor, om de Keniaanse gezondheidszorg ook van binnenuit te onderzoeken! Dat levert geheid interessante input op voor je stage ;-)) Maar genoeg is genoeg hee, dus vanaf nu ga je alleen nog maar hulpverlener en daarna toerist spelen, okee?
    Gezond weer op!
    Wilma

  • 26 Mei 2005 - 07:57

    Neef Martijn:

    Zo, zo weer een beetje opgeknapt lees ik. Das wel lekker, want het lijkt me niet echt een pretje om daaro lang in het ziekenhuis te liggen. In ieder geval heb je het wel een keer van "the inside" kunnen bekijken, haha. Heel veel succes, groetjes Martijn

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Kenia, Mumias

Mascha
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 165
Totaal aantal bezoekers 12531

Voorgaande reizen:

06 Februari 2013 - 06 Februari 2016

PhD in Australie

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: